wat zijn virussen en hacks?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat zijn virussen en hacks?
Virussen zijn programmas die je coputer zijn geheugen kapot maakt of veel ergere dingen Mr.Bloodwolf is daar een krak in vraag en hem of aan mij hoe dat je een virus met maken.
Een virus maken is niet illegaal maar het versprijden ervan wel.
Een hack is bijvoorbeeld op runescape de money hack die hack kan je van 1 goedstuk naar 999 miljoen geven en alles kopen wat dat je maar wilt.Er is ook de statschanger dat is een hack dat al je lvl’s op runescape kan veranderen naar 99.En natuurlijk is er ook nog de paskraker en de fakelogin de pascraker is een prgramma die het pawoord van andere mensen kan ontdekken die runescape speelt.Ald iemand met jou aan het chatten is op msn of runescape en hij stuurt jou naar een site wees dan voorzichtig nooit invullen anders als je het invuld en verstuurt hebben ze je pawoord ontdekt Mr.bloodwolf heeft het al bij mij gedaan en hij heeft mijn paswoord ontdekt van msn.Wees voorzichtijg dus!!!
Een virus maken is niet illegaal maar het versprijden ervan wel.
Een hack is bijvoorbeeld op runescape de money hack die hack kan je van 1 goedstuk naar 999 miljoen geven en alles kopen wat dat je maar wilt.Er is ook de statschanger dat is een hack dat al je lvl’s op runescape kan veranderen naar 99.En natuurlijk is er ook nog de paskraker en de fakelogin de pascraker is een prgramma die het pawoord van andere mensen kan ontdekken die runescape speelt.Ald iemand met jou aan het chatten is op msn of runescape en hij stuurt jou naar een site wees dan voorzichtig nooit invullen anders als je het invuld en verstuurt hebben ze je pawoord ontdekt Mr.bloodwolf heeft het al bij mij gedaan en hij heeft mijn paswoord ontdekt van msn.Wees voorzichtijg dus!!!
Re: wat zijn virussen en hacks?
Je hebt het juist Voor meer info over hack en virus maken mail mij Mrbloodwolf@live.be
Mailen ik chat niet met noobs
Mailen ik chat niet met noobs
Mrbloodwolf- Aantal berichten : 1
Registration date : 06-12-07
Mr.Bloodwolf je moet je tijd daar ni insteken want ze egrijpt er tog nix van ik vertel het haar 10 keer en ze begrijpt het nog ni
heelemaal gelijk je loet ni me noobs hatte zoals aline mn stomme zus
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: